Informatii despre livrare
Livrare Oriunde
Iti intelegem nerabdarea. Ai apasat butonul ”Trimite Comanda” sau ai solicitat livrare pentru un produs cumparat in magazin si esti acasa. Si simti cum te napadesc brusc o sumedenie de intrebari existentiale. La cele care privesc livrarea produsului tau iti raspundem aici. La cele despre sensul vietii inca mai meditam. Singura dintre ele pentru care avem un raspuns cert este ”ce inseamna oriunde?”. Cand e vorba despre livrarile de la E-CLIC.RO, oriunde inseamna exact acolo unde vrei tu. Atata vreme cat locatia respectiva se afla pe teritoriul Romaniei.
Cat costa livrarea?
Pentru cumparaturile din reteaua de magazine E-CLIC.RO, taxa de livrare standard este de 10,99 lei pentru achizitiile cu o valoare de pana la 800 lei. Iar peste acest prag, livrarea este gratuita.
Care este termenul de livrare?
In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.),E-CLIC.RO isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online sau a cumpararii din magazin. Totusi, este bine de stiut ca 9 din 10 clienti E-CLIC.RO isi primesc coletele in termen de cel mult 48 ore de la ridicarea acestora de curier din depozit sau din magazin.
Pentru produsele disponibile in regim de precomanda, termenul de livrare va putea fi oricand modificat de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare.
Cand se fac livrari?
Ce inseamna mai exact ”la usa”? Fiindca eu locuiesc la etajul 17.
In al doilea rand, livrarea pana la usa chiar asta inseamna, ca iti vom livra coletul pana la usa apartamentului. Sau pana la poarta, in cazul in care adresa de livrare este la casa.
Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?
Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine, la solicitarea serviciului de livrare, vei semna si vei pastra un exemplar al contractului de livrare.
In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitele E-CLIC.RO.
Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.