Politica de Retur

Iti oferim prin serviciul de returnare un termen de 14 zile calendaristice in care poti sa returnezi ce ai cumparat de la E-CLIC.RO.

Care sunt conditiile de retur?

Serviciul de retur este disponibil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice. Insa doar titularul facturii sau a bonului fiscal E-CLIC.RO poate initia returul.

Cum se calculeaza termenul de retur?

Cele 14 zile calendaristice se calculeaza de la data cumpararii produsului, in cazul achizitiei de pe E-CLIC.RO. In cazul in care comanda de pe E-CLIC.RO contine mai multe produse, termenul se socoteste de la data livrarii ultimului produs din comanda.

 

Unde se pot returna produsele?

Mai comod si mai simplu, iti putem prelua returul printr-un curier rapid, din locatia unde se afla produsul.

 

Cum trebuie sa se prezinte produsul returnat?

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat si sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care a fost insotit, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie. Gandeste-te ca daca nu a fost produsul potrivit pentru tine, va fi cu siguranta produsul perfect pentru altcineva. De ce sa-i strici bucuria?

Este bine de stiut de asemenea ca produsul returnat nu trebuie sa fie protejat de parole, coduri sau mijloace biometrice de autentificare. Asadar, asigura-te ca ai sters orice setari personalizate si ca ai dezactivat orice eventuale conturi pe care le-ai definit, inainte de a returna produsul la magazin sau de a-l preda curierului.

Iar daca ai acceptat produsul dupa ce l-ai cumparat, desi acesta prezenta diverse neconformitati si ni-l vei returna in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine.

 

Ce ai de facut cand vrei sa faci un retur?


Daca ai cumparat produsul de pe E-CLIC.RO:

Te autentifici in contul tau E-CLIC.RO si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea ”Retururile mele”. In cererea de retur poti sa alegi modalitatea de returnare a produsului (in magazin sau prin curier),dar si sa optezi pentru una dintre modalitatile disponibile de rambursare a banilor.

 

Ce se intampla dupa preluarea produsului returnat?

Dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. Pe loc, in cazul returului in magazin sau imediat dupa receptie, in cazul in care produsul a fost returnat prin curier.

In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii),vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului, daca acesta a fost cumparat de pe E-CLIC.RO. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs. Dar daca ai cumparat produsul din magazin si are neconformitati, asa cum sunt descrise mai sus, nu-l vom putea accepta la retur.

 

Cum se ramburseaza suma aferenta returului?

Daca esti cumparator in calitate de persoana fizica, in functie de modul de retur ales si de modalitatea initiala de plata pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului:

   a. in numerar, atunci cand faci returul in magazin si ai platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege;
   b. prin transfer in cont bancar, dar faci returul prin curier;

Daca esti cumparator in calitate de persoana juridica, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar in toate cazurile, mai putin in situatia in care ai platit prin card bancar (cand plata se va face prin rambursare automata in contul de card).

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ai initializat returul. Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In situatia returului in magazin, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.

 

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate.

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta cumparaturilor pe care le face. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari consecutive si frecvente de retur.